
A jsme tady zase. Stejně jako druhá vlna koronavirové epidemie. O čem bude dnes řeč?
Jak může v této situaci pomáhat mikromobilita, jízdní kola a naše vzájemná ohleduplnost?
Co mají společného volby, kola a digitalizace. Bohužel skoro nic, ale může se to zlepšit?
Co se to zase děje ve Švýcarsku, proč nemá @jakub rád Uber, proč ho nemá úplně rád ani @happy_roman, proč se to může v Německu trochu zlepšit a kam zmizely všechny elektrické Golfy? A kam investice právě do Uberu?
Jaký článek byste určitě nečekali na webu automobilky?
Co se děje u kurýrních služeb, kdo je průkopník a jak může kurýr ve městě ještě zrychlit?
Na závěr pak nabízíme rychlý pohled pod pokličku a slib, který nakonec vyšel. Zároveň jde o první díl, ve kterém ani jednou nezazní značka ŠKODA. A za to nás automotive bůh ztrestal občas mírně zhoršenou kvalitou zvuku. Za tu se omlouváme, přijali jsme pokání a nakoupili nové mikrofony, na které se dojde už v příštím díle.
Odkazy pro vás:
Jarní newslettery: města, co to chopila #covid19 jako příležitost:
https://us5.campaign-archive.com/?u=a67945f6247e137450a6ea91a&id=a2ce79f21e
https://us5.campaign-archive.com/?u=a67945f6247e137450a6ea91a&id=32005ecb1f
Rozhovor, který u VW Group nečekáte: Každé město se může stát městem kol
Autoland frčí na elektrokolech: 3x více domácností než v roce 2015 dnes vlastní v Německu elektrokola. Celkem 4,3 milionu domácností. A to je pořád jenom začátek.
Uber vs elektrická auta vs kolo a spol.: jak propastné jsou rozdíly v emisích za celý životní cyklus (studie ITS)
📮 Pošlete náš podcast a newsletter Vaší starostce nebo starostovi, radním a zastupitelům. Dochází totiž čas na domluvení spolupráce se systémy sdílených kol.
🚨 Baví vás Urban Caast? A už jste to napsali do hodnocení na Apple Podcasts? Nebo třeba někam jinam? Děkujeme 🙏🏻
Share this post